Szczotko-suszarka „Cosmic Wave" marki Karma Beauty
Wycofanie produktu Szczotko-suszarka „Cosmic Wave" marki Karma Beauty Wycofujemy powyższy produkt ze względu na problem dotyczący bezpieczeństwa. Produkt nie spełnia norm bezpieczeństwa, ponieważ może się przegrzać i spowodować oparzenia, jeśli przepływ powietrza podczas użytkowania jest ograniczony.
Powyższy produkt był w sprzedaży w sklepach TK Maxx od grudnia 2023 r. do czerwca 2024 r. Produkt jest oznaczony nazwą modelu „Cosmic Wave". Na metce cenowej oraz na paragonie znajduje się jeden z następujących kodów produktów: 124688, 124699, 124708, 124718, 124729, 124739, 124747. Żadne inne wzory produktu tej marki nie są objęte niniejszym procesem wycofania produktu.
Jeśli produkt został zakupiony, należy natychmiast zaprzestać jego używania i zwrócić go do dowolnego sklepu TK Maxx w celu uzyskania pełnego zwrotu pieniędzy.
Więcej informacji można uzyskać, kontaktując się z działem obsługi klienta:
• PL - 0048 22 551 07 27 / obslugaklienta@tkmaxx.pl
Nr referencyjny: PRSP250023 (PL) / Plakat w użyciu do: 13 listopada 2024 r.
WYCOFANIE PRODUKTU – Szczotko-suszarka „Cosmic Wave" marki Karma Beauty Najczęściej zadawane pytania TK Maxx PL
1. Jaki jest powód wycofania tego produktu?
Wycofujemy powyższy produkt ze względu na problem dotyczący bezpieczeństwa, w wyniku którego suszarka może się przegrzać i spowodować oparzenia, jeśli podczas jej użytkowania przepływ powietrza jest ograniczony.
2. Czy klient musi okazać paragon i zwrócić produkt w oryginalnym opakowaniu?
Nie. Jeśli jesteśmy w stanie zidentyfikować, że jest to wycofany produkt z naszej oferty, możemy zaoferować zwrot pieniędzy. Jeśli numer stylu jest nieznany, do wykonania zwrotu należy użyć numeru departamentu 28 i numerów stylów 124688, 124699, 124708, 124718, 124729, 124739, 124747.
3. Czy klient ma prawo uzyskać pełny zwrot pieniędzy pomimo posiadania towaru dłużej niż przysługujący mu standardowy okres wymiany?
Tak, klient ma prawo do otrzymania zwrotu pieniędzy lub zwrotu na kartę upominkową – w zależności od preferencji klienta. Jeśli klient nie posiada paragonu, należy zwrócić kwotę zgodną z oryginalną ceną sprzedaży. Więcej szczegółów na ten temat znajduje się poniżej.
4. Jaka była cena produktu?
Pierwotna cena sprzedaży wynosiła: 189.99 PLN
5. W jaki sposób klient może zidentyfikować ten produkt?
Produkt, którego dotyczy problem, to szczotko-suszarka „Cosmic Wave" marki Karma Beauty widoczna na plakacie „Wycofanie produktu". Produkt był w sprzedaży w departamencie 28 w sklepach TK Maxx od grudnia 2023 r. do czerwca 2024 r. Na metce cenowej oraz na paragonie widoczny będzie jeden z następujących numerów stylów: 124688, 124699, 124708, 124718, 124729, 124739, 124747. WYCOFANIE PRODUKTU – Szczotko-suszarka „Cosmic Wave" marki Karma Beauty Najczęściej zadawane pytania TK Maxx PL
6. Co należy zrobić ze zwróconym produktem?
Należy go wyzerować przy użyciu kodu 9 i zniszczyć. Należy odwołać się do procesu zarządzania odpadami ZSEE w celu zutylizowania produktów elektrycznych zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska. Zwrócone produkty nie mogą być ponownie umieszczane na sali sprzedaży.
7. Gdzie należy umieścić plakaty na temat wycofania produktu?
Plakaty muszą znajdować się przy każdym wejściu do sklepu oraz w wyznaczonym miejscu na plakaty za kasami. Jeśli nie ma dostępnych i odpowiednich miejsc na powieszenie plakatu, należy przymocować go do ściany obok innych plakatów.
8. Co należy zrobić, kiedy skończy się okres obowiązywania wycofania produktu?
Wycofanie tego produktu trwa trzy miesiące. Usuń wszystkie plakaty dotyczące wycofania produktu 13 listopada 2024 r.
Dziękujemy za pomoc.
W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z działem Merchandise Compliance pod numerem telefonu +44 (0)1923 473 471 lub napisz na adres Merchandise_Compliance@tjxeurope.com.