Polityka Zwrotów

Możesz zmienić zdanie, pamiętaj jedynie o kilku zasadach:

Jeśli nie możesz zwrócić produktu z powodu tymczasowego zamknięcia jednego z naszych sklepów, możliwość zwrotu zostanie wydłużona o 30 dni od momentu ponownego otwarcia tego sklepu.

W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta: obslugaklienta@tkmaxx.pl

  • Bez rachunku zwrot lub wymiana będzie niemożliwa W terminie do 28 dni od daty zakupu możesz wymienić albo zwrócić wyłącznie towar nieuszkodzony i nienoszący śladów użytkowania, wraz ze wszystkimi metkami cenowymi TK Maxx i zawieszkami.
  • Zwrotom ani wymianie nie podlegają kolczyki oraz karty podarunkowe.
  • Zwrot produktów spożywczych nie zostanie zaakceptowany, jeżeli oryginalne opakowanie oraz cena zostaną naruszone.
  • Zwrot nastąpi taką samą metodą płatności, jaką dokonany został zakup.
  • Artykuły należy zwracać wyłącznie w sklepach TK Maxx w kraju, w którym dokonano oryginalnego zakupu.
  • Artykuły zakupione w sklepach HomeSense nie mogą być zwrócone w sklepach TK Maxx

Powyższe zasady nie naruszają Twoich praw konsumenckich wynikających z przepisów powszechnie obowiązujących.