Polityka Zwrotów

 

Możesz zmienić zdanie, pamiętaj jedynie o kilku zasadach:

Polityka zwrotów w okresie świątecznym.

Produkty kupione na prezenty świąteczne można wymienić na inne, bądź na kartę upominkową TK Maxx o tej samej wartości w okresie od 16 października do 19 stycznia.

Jeśli wolisz zwrot kosztów, wystarczy zwrócić produkt w ciągu 28 dni od daty jego zakupu wraz z paragonem i dowodem oryginalnej metody płatności.

Po upływie 28 dni chętnie wymienimy artykuł na inny lub wystawimy kartę upominkową o tej samej wartości (zasady te obowiązują do 19 stycznia).

Obowiązują ogólne warunki sprzedaży. Karty upominkowe nie podlegają wyżej wymienianym zasadom polityki zwrotów, a każdy zwrócony produkt musi posiadać ważny paragon i być w nienaruszonym stanie.

Jeśli nie możesz zwrócić produktu z powodu tymczasowego zamknięcia jednego z naszych sklepów, możliwość zwrotu zostanie wydłużona o 30 dni od momentu ponownego otwarcia tego sklepu.

Powyższe zasady nie mają wpływu na Twoje prawa ustawowe jako klienta.

W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta: obslugaklienta@tkmaxx.pl

  • Bez rachunku zwrot lub wymiana będzie niemożliwa W terminie do 28 dni od daty zakupu możesz wymienić albo zwrócić wyłącznie towar nieuszkodzony i nienoszący śladów użytkowania, wraz ze wszystkimi metkami cenowymi TK Maxx i zawieszkami.
  • Zwrotom ani wymianie nie podlegają kolczyki oraz karty podarunkowe.
  • Zwrot produktów spożywczych nie zostanie zaakceptowany, jeżeli oryginalne opakowanie oraz cena zostaną naruszone.
  • Zwrot nastąpi taką samą metodą płatności, jaką dokonany został zakup.
  • Artykuły należy zwracać wyłącznie w sklepach TK Maxx w kraju, w którym dokonano oryginalnego zakupu.
  • Artykuły zakupione w sklepach HomeSense nie mogą być zwrócone w sklepach TK Maxx

Powyższe zasady nie naruszają Twoich praw konsumenckich wynikających z przepisów powszechnie obowiązujących.

Nasze przymierzalnie są tymczasowo zamknięte. 

Bezpieczeństwo Wasze oraz naszych pracowników jest dla nas niezwykle ważne, dlatego podjęliśmy decyzję o tymczasowym zamknięciu przymierzalni we wszystkich naszych sklepach.  

Kupiony produkt można zwrócić w terminie do 28 dni od daty zakupu, a polityka zwrotów dostępna jest tutaj. Przepraszamy za niedogodność. 

Wszelkie pytania prosimy kierować do Działu Obsługi Klienta: obslugaklienta@tkmaxx.pl.