Możesz zmienić zdanie, pamiętaj jedynie o kilku zasadach:
Polityka zwrotów w okresie świątecznym.
Produkty kupione na prezenty świąteczne można wymienić na inne, bądź na kartę upominkową TK Maxx o tej samej wartości w okresie od 1 października do 25 stycznia.
Jeśli wolisz zwrot kosztów, wystarczy zwrócić produkt w ciągu 28 dni od daty jego zakupu wraz z paragonem i dowodem oryginalnej metody płatności.
Po upływie 28 dni chętnie wymienimy artykuł na inny lub wystawimy kartę upominkową o tej samej wartości (zasady te obowiązują do 25 stycznia).
Obowiązują ogólne warunki sprzedaży. Karty upominkowe nie podlegają wyżej wymienianym zasadom polityki zwrotów, a każdy zwrócony produkt musi posiadać ważny paragon i być w nienaruszonym stanie.
Jeśli nie możesz zwrócić produktu z powodu tymczasowego zamknięcia jednego z naszych sklepów, możliwość zwrotu zostanie wydłużona o 30 dni od momentu ponownego otwarcia tego sklepu.
Powyższe zasady nie mają wpływu na Twoje prawa ustawowe jako klienta.
W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta: obslugaklienta@tkmaxx.pl
- Bez rachunku zwrot lub wymiana będzie niemożliwa W terminie do 28 dni od daty zakupu możesz wymienić albo zwrócić wyłącznie towar nieuszkodzony i nienoszący śladów użytkowania, wraz ze wszystkimi metkami cenowymi TK Maxx i zawieszkami.
- Zwrotom ani wymianie nie podlegają kolczyki oraz karty podarunkowe.
- Zwrot produktów spożywczych nie zostanie zaakceptowany, jeżeli oryginalne opakowanie oraz cena zostaną naruszone.
- Zwrot nastąpi taką samą metodą płatności, jaką dokonany został zakup.
- Artykuły należy zwracać wyłącznie w sklepach TK Maxx w kraju, w którym dokonano oryginalnego zakupu.
- Artykuły zakupione w sklepach HomeSense nie mogą być zwrócone w sklepach TK Maxx
Powyższe zasady nie naruszają Twoich praw konsumenckich wynikających z przepisów powszechnie obowiązujących.